Dropbox abonnementen

Dropbox Standard

12

per maand
  • 5TB opslagruimte
  • Versiebeheer van 180 dagen
  • Bestandstoegang en gegevensbeveiliging
  • Toegang tot samenwerkings- en productiviteitstools

Dropbox Advanced

18

per maand
  • Onbeperkte opslagruimte
  • Versiebeheer van 180 dagen
  • Bestandstoegang en gegevensbeveiliging
  • Toegang tot samenwerkings- en productiviteitstools
  • App-integraties (Microsoft Office, Adobe, Slack enz.)

Alle bovengenoemde prijzen zijn per gebruiker en exclusief 21% BTW.
Let op, de minimale afname van deze abonnementen is 3 seats.

Welke functies zijn beschikbaar voor teams met een Standard-abonnement?
Dropbox Standard is ontwikkeld voor teams die krachtige functies voor delen en samenwerking nodig hebben, en bevat meer functies dan gratis Dropbox-accounts, te weten:

Opslagruimte: Teams met een Standard-abonnement krijgen 5 TB opslagruimte, die kan worden gedeeld met het hele team.
Bestandstoegang en gegevensbeveiliging: Bewaar alle bestanden en gegevens van je organisatie op één centrale plek, met beheer over wie toegang heeft tot de bestanden, op welke manier en voor hoelang.
Beheerfuncties: Beheer teamleden en teamgegevens via één overzichtelijke Beheerconsole.
Versiebeheer: Met een versiegeschiedenis van 180 dagen kunnen teamleden vorige versies van bestanden binnen 180 dagen terugzetten en kunnen beheerders de bestandsgeschiedenis en activiteitenlogboeken bekijken gedurende 180 dagen nadat een gebeurtenis zich heeft voorgedaan.
Toegang tot samenwerkings- en productiviteitstools: zoals Dropbox Transfer en Dropbox Paper.
Ondersteuning: Support met prioriteit via e-mail, livechat en telefoon tijdens kantooruren.

Welke functies voor teams biedt Dropbox Advanced?
Dropbox Advanced helpt teams georganiseerd, gefocust en op één lijn te blijven. Dit abonnement biedt geavanceerdere functies voor teams dan Dropbox Standard, waaronder:

Onbeperkte opslag: Teams met een Advanced-abonnement krijgen zoveel ruimte als ze nodig hebben.
Bestandstoegang en gegevensbeveiliging: Bewaar alle bestanden en gegevens van je organisatie op één centrale plek, met beheer over wie toegang heeft tot de bestanden, op welke manier en voor hoelang.
Teamfuncties: Beheerders kunnen teamuitnodigingen afdwingen, bepalen welke apparaten teamleden kunnen gebruiken voor werkbestanden, en zelfs toegang krijgen tot hun werkaccounts via aanmelden als gebruiker.
Beheerfuncties: Beheer teamleden en teamgegevens via één overzichtelijke Beheerconsole.
App-integraties: Integratie voor eenmalige aanmeldingen (SSO) en API-aanroepen voor gegevensmigratie.
Versiebeheer: Met een versiegeschiedenis van 180 dagen kunnen teamleden vorige versies van bestanden binnen 180 dagen terugzetten en kunnen beheerders de bestandsgeschiedenis en activiteitenlogboeken bekijken gedurende 180 dagen nadat een gebeurtenis zich heeft voorgedaan.
Beheerdersniveaus: Toegang tot beheerdersniveaus, wat het delegeren van teambeheer vereenvoudigt.
Toegang tot samenwerkings- en productiviteitstools: zoals Dropbox Transfer en Dropbox Paper.
Realtime support: Toegang tot supportmedewerkers via telefoon, chat of e-mail.